top of page
  • תמונת הסופר/תחגי צוק

איך דמיון מודרך יכול לסייע לך לעשות שינוי?

עודכן: 15 בדצמ׳ 2022




דמיון מודרך זו טכניקה המשמשת באימון אישי קואצינג וגם באימון NLP בכדי לעזור לאנשים לדמיין את המטרות שלהם ואת הצעדים שהם צריכים לנקוט כדי להשיג אותם. זה יכול להיות כלי רב עוצמה להגברת המוטיבציה, מכיוון שהיא מאפשרת לאנשים לראות את עצמם משיגים את מטרותיהם ובכך מסייעת להם להרגיש בטוחים יותר ולייצר מוטיבציה לנקיטת פעולות מקדמת.


כדי להשתמש בדמיון מודרך להנעה, בצע את השלבים הבאים:

  1. זהה מטרה ספציפית שאתה רוצה להשיג. זו יכולה להיות מטרה אישית, כמו ירידה במשקל או עיסוק בתחביב חדש או מטרה מקצועית, כמו קידום או פתיחת עסק משלך. * כתוב עכשיו את המטרה שלך

  2. עצום את העיניים וקח כמה נשימות עמוקות כדי להירגע ולנקות את הראש מכל מחשבה.

  3. דמיין את עצמך משיג את המטרה שאתה כל כך רוצה. דמיין את עצמך נוקט בצעדים הדרושים כדי להשיג את המטרה שלך וראה את עצמך מגיע לתוצאה הרצויה שרצית.

  4. כשאתה מדמיין את עצמך משיג את המטרה שלך, שים לב לרגשות ולתחושות שעולים, מה אתה רואה ומה אתה שומע כשאתה מצליח... שים לב איך זה מרגיש להצליח ואיך זה מניע אותך לעשות עוד ועוד פעולות.

  5. לאחר שסיימת לדמיין, פקח את עיניך והקדש רגע להרהר במה שחווית זה עתה. רשום את כל התובנות או המחשבות שעלו אליך במהלך ההדמיה, והשתמש בהן כדי להניע אותך לפעולה להשגת המטרה שלך. *כשהשגתי את המטרה שלי הרגשתי... *כשהשגתי את המטרה שלי ראיתי... *כשהשגתי את המטרה שלי שמעתי...


31 צפיות0 תגובות
bottom of page